Monday, March 3, 2014

Başucuma Koydum - Oliver Jeffers - The Heart and The Bottle

Uzun süredir planladığım ıvır zıvır projelerimden birini sizle paylasmak isterim :)

Başucuma Koydum köşesinde, ilk gördüğümde gözlerim yuvalarından çıkarak raflara koştuğum, gecelerce başucumdan ayırmadığım, defalarca illüstrasyonlarına bakıp hayal kurduğum, her sayfanın detaylarında boğulduğum resimli kitaplarımı sizle paylaşacağım. Neden resimli kitap derseniz, ben bunlara çocuk kitabı diyemiyorum... Yetişkin olunca okuyup, bakamıyor muyuz?
Ama yanlış anlasılmasın, bu köşe tamamen amatörce, sahip olduğum kitapları meraklısıyla paylaştığım bir platform. Bir nevi "misafire ev gezdirme" alanı :)

Söylemeden geçmek istemem; bu köşenin isim çalışması çok sevdiğim, aşuru fazla yetenekli, bir zamanlar beraber çalıştığım (gülmekten çalışamadığım) metin yazarı arkadaşım Sedat Dündar'a aittir. Kendisine binlerce kez teşekkür ediyorum. Tam tamına aradığım isimdi bu.

İlk paylaşımım tabi ki Oliver Jeffers :)
Bir hayranı olarak sanırım sizi burada biraz Oliver Jeffers'a boğabilirim.
Şimdiden özürler dilerim :)

Kocaman beyaz boşluk içerisinde ufacık, basit (gibi görünen) bir çizimle sanırım dünyayı yeniden yaratan Oliver Jeffers, bu kitapta da yine döktürmüş.

 

Bir ara bu kitaba özel, ipad için application tasarlandığını duymuştum. Araştırdım, buldum. Fakat application satışı Türkiye'ye kapalı. Sadece Amerika için satışı vardı. Buradan videosunu izleyip indiremediğinizle kalabilirsiniz:)






Biraz internette dolaşınca anlıyorum ki bu kitabı okuyup da etkilenmemiş insan yok :)
Mesela Etsy'de bir dükkanda satılan kolye. Tatlılıktan ölüyooo
http://www.etsy.com/listing/66423347/anatomical-heart-jewelry-necklace-heart


                   Oliver Jeffers'da takı tasarımcısı Digby & Iona ile bu mükemmel kolyeyi tasarlamış.
Satın almak isterseniz tıktık






No comments:

Post a Comment